تحولات لبنان و فلسطین

قدس آنلاین:رئیس شبکه دامپزشکی بجنورد گفت: 2 ماهی فروش سیار که به طور غیرمجاز و کاملاً غیر بهداشتی در بجنورد مبادرت به عرضه ماهی تازه کرده بودند با شکایت بازرسان شبکه دامپزشکی این شهرستان و با حکم دادستانی مرکز استان خراسان شمالی روانه بازداشتگاه شدند.

ماهی فروشان غیرمجاز در بجنورد روانه بازداشتگاه شدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ازبجنورد،  دکتر رضا رحیمی افزود: : بازرسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی بجنورد در گشت شبانه خود با 2 ماهی فروش سیار مواجه شدند که ماهی پرورشی را از شمال کشور به وسیله یک دستگاه خودروی سواری پراید و بدون هرگونه مجوز دامپزشکی مبداء حمل کرده و در بازار مرکز استان و حاشیه خیابان عرضه کرده بودند.

وی تصریح کرد: از آنجایی که این اقدام نامبردگان تهدیدی علیه بهداشت عموی جامعه قلمداد میشود، با هماهنگی مرجع قضایی و نیروی انتظامی دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.

وی افزود: محموله ماهی توقیف شده هم در وهله نخست با حکم قضایی به سردخانه انتقال یافت که پس از بررسی های علمی و تخصصی تکمیلی انجام شده، غیر قابل مصرف بودن آن محرز و معدوم شد.

وی خاطر نشان کرد: 2 ماهی فروش متخلف هم با تکمیل ادله و مستندات قانونی ارائه شده از سوی نماینده حقوقی این شبکه تحویل مراجع قضایی شدند تا سیر مراحل قانونی پرونده آنها طی شود.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.